Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

το πρώτο μου μπανάκι!!!

10 μέρες μετά την γέννησή μου, έπεσε ο αφαλούλης μου οπότε μετά απο 3 μέρες μπόρεσα να κάνω μπανάκι!!!
Ο αφαλούλης μου έπεσε στις 7 Αυγούστου 2010 και το πρώτο μου μπανάκι το έκανα στις 10 Αυγούστου!
Δείτε με στο πρώτο μου μπανάκι!!!
Οταν ο μπαμπάς μου τράβηξε την πρώτη φωτόγραφία τρόμαξα γιατί άναψε το φλας της μηχανής...Ο μπαμπάς και η μαμά στεναχωρέθηκαν πολύ και φοβήθηκαν μηπως έκαναν κανένα κακό στα ματάκια μου αλλά,όλα,  δόξα τον θεούλη, είναι εντάξει!!!






άλλη μία
Οταν ήμουν μεσα στο νεράκι όλα ήταν υπέροχα...Οταν όμως η μαμά με έβγαλε απο το μπανάκι δεν μου άρεσε καθόλου και άρχισα να κλαίω... 

Μόλις όμως η μανούλα μου με πήρε αγκαλίτσα ηρέμησα!

Δείτε πως με τυλίγει μετά το μπανάκι!!!
Με προσέχει πολύ μην της αρρωστήσω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου