Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ο σαραντισμός μου!!!

40 μέρες μετά την γέννησή μου, ο μπαμπάς και η μαμά με ντύσανε, με κάνανε κούκλο και με πήγαν στην εκκλησία για να σαραντήσουμε!!!

Κανονικά σαραντιζα στις 6/9 αλλά εμείς πήγαμε στις 5/9 γιατί ήταν Κυριακή και ο παπάς μας, ο πατερ Διονύσης μας είπε οτι μπορούσαμε να την πάρουμε λίγο νωρίτερα την ευχούλα!

Ηταν πολύ όμορφα!
Με πήγαν στους Αγίους Θεοδώρους...Είναι η εκκλησία που παντρεύτηκαν ο μπαμπάς και η μαμά!
Ο πατερ-Διονύσης με πήρε αγκαλιά και με περπάτησε μέσα στην εκκλησία διαβάζοντάς μου ευχές. Απο πίσω ακολουθούσαν η μαμά και ο μπαμπάς.Μόλις φτάσαμε μπροστά απο το ιερό, ο πάτερ είπε τους γονείς μου να περιμένουν έξω και εμένα με πήγε μέσα στο ιερό όπου με έκανε κύκλο γύρω απο την ιερή τράπεζα συνεχίζοντας να μου διαβάζει ευχούλες!
Αφού με έβγαλε απο το ιερό, η μαμά προσκύνησε την εικόνα της Παναγίας και μετά ο παπάς με έδωσε στην αγκαλίτσα της!
Φυσικά, μετά τον σαραντισμό, πήγαμε την πρώτη μας βολτούλα για καφεδάκι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου